Det går i vågor...

...det kreativa flödet. Sedan cirka 2 månader tillbaka har jag hamnat i fläskiga addictträsket. Jag kan inte få nog. Egentligen har jag en aldrig sinande aptit på kreativitet - men livet går upp och ner och man har inte alltid tid. Just nu syr jag väskor, tillverkar armband, stickar mössor, målar speglar. Jag får dock mätta mitt beroende under nattens tysta timmar för tillfället. Barnen behöver sitt och just nu har jag dessutom en son som är skadad och behöver extra kärlek och omvårdnad. Barnen kommer först, jag kommer sist. Så är det och så ska det vara!

I morgon är det alla hjärtans dag. Från mitt hjärta till ditt - kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Sysslat.Blogg.Se
RSS 2.0