Inte proffsknåpare...



...men jag ÄLSKAR att skapa. Bilden ovan får illustrera essensen av mitt knåpande. HELP! Egentligen är det en close-up på min så kallade "stickpåse" som jag släpar till och från jobbet de gånger jag jobbar natt. Har jag en minut eller två över så stickar jag - mestadels åremössor. Har gjort ett gäng, eller som någon sa när jag satt under ett berg mössor i soffan: "Äre nån jä**a mössfabrik här eller?" Bild kommer senare... Ja inte på mössfabriken utan på själva stickeriet.

Passar på att ge cred till mina dyrbara, kära kollegor som alltid har en stickande hand till övers när jag själv trasslar till det.

Tygväskan är förresten inköpt i London. Älskar. Liksom The Beatles.


Kommentarer
Postat av: Ojet

mums. London. älskar vi!

2011-02-17 @ 18:55:22
URL: http://idagkonstaterarviatt.blogg.se/
Postat av: Ulli

Mmm...Mums. :)

2011-02-17 @ 22:01:16
URL: http://sysslat.blogg.se/
Postat av: Janne

HELP! I need somebody! Biitels - kungar!

2011-02-18 @ 12:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Sysslat.Blogg.Se
RSS 2.0