Jo jag gillar gummi.

Idag har vi en såndär riktig sjukdag. Sonen är inte pigg i magen och jag lullar på här hemma som ett spöke. Bara dottern som är full av energi. Skönt det är fredag!

Jo gummi ja
. Jag älskar gummi. Ett fantastiskt material har jag insett nu på äldre dagar. Jag beställde hem tio älskvärda meter och har hunnit tillverka flera urläckra gummiaktiga fulsnygga armband! Såklart pratar jag om gummislangar för smyckestillverkning - och rekommenderar dem varmt till den som gillar pyssel. Man kan korta av slangen och använda som mellandel i ett smycke alternativt klä hela smycket i gummi. Svart är förstås "the color of choice", men det finns i alla färger.

Nä kanske man skulle ta och riva fram den där dammsugaren...? Suck. Behöver bra musik och konstaterar att det är dax att göra en ny vårpeppslista på Spotti. Lyssnar på den här (2010 års vårpepp) tillsvidare... So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Sysslat.Blogg.Se
RSS 2.0